Thursday, April 17, 2008

Perkongsian KBM di Sek Men Pmtg Tok Jaya



Butterworth,29-30hb Mac 2008.Alhamdulillah dan syukur kepada Allah kerana mengizinkan kami mengadakan KBM Full Version di Sek Men Keb Ptg Tok Jaya,Butterworth bersama sifu KBM.Perancangan utk menetap tarikh & sek mmg susah juga pada peringkat mulanya.. alhamdulillah allah permudahkan juga akhirnya.

KBM yang full version ini adalah kali kedua buat kami di penang.Seramai 126org pelajar dan 25org krew.Terima Kasih kpd yang mendoakan dan yang membantu terutama pak lang,abg bob dan pembantu(abg bob ada pembantu),abg bai dan keluarga(dgn pak & mak mentua skali),pak jang & ummi mai serta team KBM Kedah,fasilitator dari Maktab,Matrix,USM dan tidak lupa yang abg long sayang team KBM Penang...tahniah antum semua mmg hebattt..

Bermula dgn slot KMKY kita menampilkan muka baru utk beraksi yaitu abg ikram dan kak nadiah ...dulu abg long yg beraksi 3S ..alhamdulillah syukur dan tahniah percubaan yg menarik walaupun ada yg terlupa skip terakhir dan komen dari pemerhati memuaskan.slot Armyyeld pula...mcm2 lagi aksi yg tak pernah di lihat seblm ni pun timbul...menyerlah dari yg biasa...

Pada sesi ptgnya slot inteam telah dikendalikan oleh abg ngah...alhamdulillah mula dgn 3S dan apabila abg ngah setting mood ptg nya persahabatan...kelihatanlah rintihan dan terkeluarnya butiran airmata dikelopak peserta tanpa dipaksa.Tahniah utk abg ngah kerana berjaya setting mood peserta.(abg long pernah sekali buat inteam di sekolah men sri balik pulau..masa tu abg ngah baru join dgn KBM).Insyaallah kita akan melahirkan ramai lagi mcm abg ngah.

Slot Meniti Angin Malam 1 telah diserikan oleh Pak Lang dan Abg bai sebagai multimedianya...mmg hayati abis.Di akhir slot ini persiapan dari kami kurang memuaskan,mohon maaf.Walau mcm mana pun peserta dpt menghayatinya..insyaallah dimasa akan dtg kami akan lakukan yg terbaik...

Slot Meniti Angin Malam 2 paklang menyerah kepada kami utk mengendalikan...mmg mengerunkan dgn tiupkan angin dan pukulan yang menyinsing ditelinga..kita menggunakan kekutan PA System sepenuhnya...syukur tiada peserta yg tertewas..kerana slot ini yg paling pengendali bimbangkan...alhamdulillah pendaratan yg baik telah dilakukan.

Slot Kini dan Hijrah telah diambil oleh abg ngah dan paklang mengambil slot MKMS...apabila slot k&h bermula slot bersama ibubapa tak bermula ..disbbkan kesilapan teknikal pihak sekolah menjemput ibubapa pukul 11.00..walau mcm mana pun banyak kami belajar dari sifu bagaimana nak handle sekiranya berlaku perkara seperti ni...Alhamdulillah kita berjaya menyantumkan peserta & ibubapa pada jam 12.30tgh...Slot MKMS ini yg ana dok tunggu sbb..ana dpt muhasabah diri ana dari ibubapa yg bercakap di hadapan...alhamdulillah pak lang telah melakukan pendaratan yang baik...
Terima Kasih kepada Pihak Sekolah & Pihak Ibubapa kerana memberi kami peluang untuk membuat program.Salam Sayang dari kami.
Sekian
Abg Long

No comments: