Tuesday, October 20, 2009

PROGRAM PERSONA MUSLIM 09

PROGRAM PERSONA MUSLIM 09

TARIKH : 16HB HINGGA 18HB OKTOBER 2009
TEMPAT : D'YAN CHALET TITI HAYUN ,YAN KEDAH.
PESERTA : 45 ORANG PELAJAR IKBN BUKIT MERTAJAM.
FASILITATOR : ABG LONG,ABG NGAH,ABG UDA,ABG ARD,ACHU DAN DIBANTU OLEH 3 ORANG BAKAL GURU (ABG DIN,ABG ZUL,ABG MAT).

BERGAMBAR BERSAMA YDP JIM PULAU PINANG YG BARU

UCAPAN SULONG YANG DI PERTUA JIM P.PINANG Tuan Hj Taufek bin Abd Rahman

PENYAMPAIAN CENDERAHATI OLEH YDP JIM NEGERI PULAU PINANG KEPADA PENGARAH IKBN BUKIT MERTAJAM


BARISAN PENGENDALI DAN FASILITATOR YANG TERLIBAT

ABG NGAH(AKHI FAIRUZ) WALAUPUN SIBUK DGN URUSAN KELUARGA & TUGASAN ,MASIH BERSAMA DGN TEAM KBM PENANG.


PESERTA MENDENGAR DENGAN KUSYUKNYA.
BARISAN BELIA YANG AKAN MENJADI PEMIMPIN AKAN DATANG
>: PANDANGAN PESERTA PROGRAM :<
"program latihan keindahan bersama mu sgt2 bermakna buat saya, ia dapat menyentuh hati dan membuat saya sedar dari terleka. Program ini juga memberi erti kehidupan kasih sayang dan sedih kepada saya. Banyak yg saya dapat pelajari di dalam prg ini contohnya menyakinkan diri betapa susahnya hidup di dunia ini dam memberi keinsafan"
***********************************************************************
"Terlalu banyak menyedari kesilapan masa lalu saya seperti meninggalkan solat 5 waktu. Banyak melakukan dosa besar & kecil serta menyakitkan hati orang tua. Terima kasih diucapkan kepada fasilitator yg banyak memberi keinsafan terhadap kami. ALHAMDULILLAH Harap fasilitator byk lagi mengadakan program ini kepada belia2 yg lain kerana prog ini cukup berkesan bg sy & kwn2 sy."
*************************************************************************
“Pandangan saya terhadap program persona muslim ini ialah amat berkesan dari yang biasa yang pernah saya ikuti.Program ini amat-amat bermakna bagi saya kerana dengan program ini saya menjadi berubah.Saya amat berbangga kerana dapat mengikuti program ini.Akhirkata program yang dianjurkan ini sesuai utk kami semua”.
****************************************************************************

# Bagus dan baik untuk golongan muda dan remaja.
# Cara penyampaian yang tepat,bagus dan mengikut cirri-ciri yang ditetapkan dan tidak terpesong.
# Dapat mengisafkan diri.
# Dapat kita mengamalkan jika kita mengamalkan
# Dapat belajar dari orang yg berpengalaman.

No comments: